Голосовий бот буде консультувати китайських пацієнтів

2

Шанхайська страхова компанія CareVoice запустила голосового помічника для своїх клієнтів.

Клієнти CareVoice, у яких є страховка, зможуть порадитися з медичним штучним інтелектом. Голосовий помічник розбереться в симптомах, і чи дасть раду з самодопомоги, або направить до потрібного лікаря.

CareVoice створила голосового помічника спільно з американським стартапом Sensely. Це компанія, яка розробляє чатботов, програми для обробки даних, відео та зображень, розпізнавання мови і тексту.

Китайський медичний голосовий помічник далеко не перший на ринку. У вересні 2017 року клініка Мейо запустила нову платформу для Amazon Alexa. На цій платформі пацієнти отримують відповіді на десятки запитань, пов’язаних зі здоров’ям.

Повідомлення підготовлено на основі матеріалу MobiHealthNews від 17.05.2018 р.